środa, 19 września 2012

Neon, My Love...

Ok. So I'm in denial. Autumn? Huh? What? Where? There is sunshine in my head and I am desperate to keep it. ;) So even though it's raining outside today, I am posting Summer neons. I've been wearing them for the whoooooole summer. I LOVE NEONS! ;) If anyone is still unsure - I love neons. ;) Ever since I was a kiddo. I still remember my neon crayons in primary school and how much I wanted to have clothes in those colors. Well, as they say, better late than never LOL ;)
I bought this t-shirt in TK Maxx some three years ago (am I a visionary? a psychic? a trendsetter? LOL) and I've been wearing it ever since. It's uber-comfy and it has NEONS on the front, ya know? ;) Paired with black skinnies and my absolute fav (at the moment LOL) New Look heels. I wonder will neons still be IN next Summer? More importantly - do I care??? ;) I'll probably wear them anyway. ;)
Pics from just a few weeks ago... When it was still warm... And sunny... Summer... Please come back...

♥ 

Przechodzę fazę wyparcia. Jesień? Hę? Co? Gdzie? W mojej głowie nadal świeci Słońce i zamierzam ten stan utrzymać jak najdłużej, tak więc pomimo że dziś za oknem deszcz, u mnie na blogu pełnia lata i neony. Nosiłam je przez całe wakacje. KOCHAM NEONY. Gdyby ktoś miał jeszcze jakieś wątpliwości - kocham neony. ;) Od dzieciaka hehe. ;) Pamiętam jeszcze czasy podstawówki i kolorowe, oczojebne kredki. Strasznie chciałam mieć wtedy ciuchy w takich kolorach! Co się odwlecze, to nie uciecze - teraz sobie to odbijam. ;)
Ten t-shirt dopadłam jakieś 3 lata temu w TK Maxx-ie (czyżbym była wróżką? widać przewidziałam, że neonki będą się panoszyć po ciuchach) i noszę non stop. Jest mega-wygodna, materiał doskonały, a z przodu ma neonowy nadruk, wiecie? ;) Założyłam do niej czarne rurki i moje ulubione (w tym momencie) szpilki z New Looka (jak zawsze wygodne jak żadne inne). Ciekawe czy neonki będą nadal w modzie w przyszłym sezonie letnim? Co ważniejsze, czy mnie to obchodzi? ;) Pewnie i tak będę je nosiła. ;)
Zdjęcia sprzed zaledwie 2-3 tygodni... Gdy nadal było ciepło... I słonecznie... Lato... Proszę, wróć...


















I am wearing / Mam na sobie:
T-shirt - TK Maxx
Skinnies / Rurki - Vero Moda (second hand)
♥  Heels / Szpilki - New Look ♥ 
Bag / Torebka - Primark
Sunnies / Okulary and Rings / Pierścionki - Tally Weijl
Earrings / Kolczyki - gift / prezent


Karola
 


31 komentarzy:

olasia pisze...

No!!!! W koncu. Od kilku dni probuje dostac sie na Twoj blog i nie moge , bo mnie blokujesz czy cos . Widze , zes sie odblokowala nareszcie .
Super set , bardzo podobaja mi sie buty !!! A ta zblazowana poza na dwoch ostatnich zdjeciach ... kobieto , cudnie to robisz . Chyba Cie skopie , czyli zrobie plagiacik next time . Buziole !

Well... pisze...

Omgsh...neon perfection *_*
I love love love how you perfectly tied in all the neon yellow accents! Those heels are killer ♥

Enter to win a $40 voucher to InDressMe!
Trendy Teal

Kasia pisze...

ale buty *.*
ja to się ostatnio naprzymierzałam obcasów i żadnych nie kupiłam bo się czułam w nich taka wielka :D muszę dojrzeć do tego :D

wracaj już do blogowania na stałe, brakowało Twoich postów!:)

Lilli pisze...

Hi Karola! Cool neon look, I like the tee!!:) Kisses!!

AgneseFF pisze...

Hej neonowa kobito!!! :D Ja też ubolewam nad brakiem promieni...:P :D
Te szpile są genialne!!! Całość cała taka "Twoja" .... super! :*

Ally O pisze...

Cool post! I have to say that neon looks really good on you!

Don’t forget to stop by my blog and leave a comment
Hope to hear from you soon
xoxo
Ally O

thegirlwithblueglasses.blogspot.com

sherene pisze...

Love ur earrings! I wonder how it feels like touching my shoulders.
And ur nails, lovelylovely will defi itely try someday soon.

Jeeh Trend pisze...

Hello, how are you?
I love your blog, I always visit now.
I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

I hope your visit!

kisses

Karolina pisze...

torebka i buty <3

Rasz pisze...

mmmm buciki cudeńka :)

AdrianaAndrea pisze...

Kochana tak idę do Ciebie ze dwa dni już i w końcu dojszłam:D
Ja też kocham neony i mam w nosie,że wypadałoby już zarzucić na tyłek coś burgundowego ha!Zestaw świetny-optymistyczny i energetyczny,wyglądasz super:*

Ana Marie Domini pisze...

Neony to jest to, szczególnie jak lato przemija, chociaż trochę można poprawić sobie humor. Przypomniałaś mi moje neonowe dzieciństwo - frotka do włosów w kolorze jebitnozielonym i szeleszczący, ortalionowy, jebitny po oczach dres w kolorze Twojej torebki z dodatkiem óżowego paska :) - wszyscy mi go zazdrościli:)

LORENA PIZZO pisze...

I follow you and I hope you will reciprocate...
http://www.5minutiearrivo.com/

Ines pisze...

optymistycznie:)

Fifth N Sixth Closet pisze...

I really like the pop of neon in your outfit, you look great!

Cleo. pisze...

Tego ciepła słonecznego definitywnie będzie nam niedługo brakować, chłód jesieni zmusza do cieplejszych wyborów. Stylizacja bardzo pozytywna i słoneczna w pełnym tego słowa znaczeniu.

Pozdrawiam
Cleo-inspire:)

Gosia i Mariusz pisze...

Koszulka obłędna ;idealna na wakacje ;-);ps.a może połączyłabyś ją z tymi spodniami mc-hammerkami? ;-)

Justyna pisze...

neony na lato zawsze będą modne - bo się za nimi tęskni, a to jedyna pora, gdy można je "bezkarnie" nosić :)

a wyglądasz megaprzezajebiście!!

DARIA OLESZEK pisze...

BUTY <3 całosc super, tez kocham neony, bardzo Ci ladnie w takich kolorach:)
Aha i masz rewelacyjnego bloga:), dodałam Cię do obserwowanych i na pewno będę zaglądać:)

Joyce pisze...

I LOVE all the pop of neons in this outfit, ESPECIALLY your shoes! So fab :)

Andrea pisze...

Wow this is so bright!! I love your pink nails

Bonnie pisze...

I agree times 10000 with the neon trend. I think it is so fun!

http://www.glamkittenslitterbox.com/
Twitter: @GlamKitten88

Kasia pisze...

Oooo, faktycznie u Ciebie jest letnio i kolorowo i taaak neonowo! To mi się podoba, trzymaj tak całą jesień i zimę, rozgrzewaj atmosferę swoimi strojami. Świetne okulary!
Jesień? Nieeeee! Choć dziś u mnie pogoda była piękna, ale rano tak zimno . :(

GirlieBlogger@Beauty Fashion Blog Seattle pisze...

Wow. Super cool neons in this outfit. Love the photo effects too in some of the pictures.

Don't worry. I am in denial too.

Natasza pisze...

dawno nie widziałam neonow, i zawsze bylam zdania ze nie do wszystkich one pasuja ale Tobie wyraznie pasuja bardzo. swietne okulary. tez zamierzam bojkotowac jesien, mimo wszystko. :D

obserwuje.
xoxolook.blogspot.com

daggistr pisze...

ale masz kolorowy schyłek lata <3 cudowne buty ! świetny neonowy set ! ...hahahahah chcę Cię widzieć śpiewającą Prisonera ! chcę ! :D czekam na "Niewiernych" ! zresztą uwielbiam tych kolesi grających razem :) zobacz koniecznie "Niewinne kłamstewka" ...też dodają Cię do listy moich naj , naj !

buziaków sto !

*°+*°* vé *°*+°* pisze...

hi dear,I'm vendy ^^
I love your neon sunglasses...stunning...
what do you think to follow each other...?

kiss :**

vendy

ps: my new first outfit post...I want your opinion ^^
http://www.simplelifeve.blogspot.it/2012/09/outfit-last-sunny-day.html

Clara Turbay pisze...

love it so chic!

Akiko pisze...

Such a fun look and neon color looks great on you :) xo akiko
Style Imported

Floortje pisze...

I really like your blog dear!
Keep up with the good work! :)

XO

The Origin of Pride pisze...

nice bag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...